medyadan

“Sita Politik Danışmanlık 20 yaşına basacak” – Marketing Europa & Anatolia

Aylık iletişim ve pazarlama dergisi Ocak 2013 sayısında Sita Politik Danışmanlık’ın yeni yıl hedefleri, sektör üzerine görüşlerini ve dileklerini yayımladı.

“Demokrasi bir ilişki sporudur”- Marketing Europa & Anatolia

Aylık iletişim ve pazarlama dergisi, Sita Politik Danışmanlık Genel Müdürü O. Suat Özçelebi ile “siyasal iletişim danışmanlığı” üzerine bir söyleşi yaptı. (Ocak 2012  sayı:3)

radikal-07.06.2001

“AKP Beğenildi CHP Akılda kaldı”-  Radikal Gazetesi

Siyasal iletişim danışmanı O. Suat Özçelebi’den Seçimin son haftasında siyasi partilerin propaganda ve reklam filmlerinin değerlendirmesi Radikal Gazetesi’nde  (17.05.2011)

229062_10150174716004386_2796509_n

“Siyasal İletişimde Marka”    The BRAND Age

Marka Yönetimi dergisinde, Sita Politik Danışmanlık Genel Müdürü O. Suat Özçelebi’nin “Siyasal Marka Yönetimi” adlı makalesi yayımlandı. (Mayıs 2011- Sayı:28)

Sabah. 13.04.2011

Milyarlık Kampanya Ekonomisi – Sabah Gazetesi

Sabah Gazetesi’nden Sevda Yüzbaşıoğlu Sita Politik Danışmanlık Genel Müdürü O. Suat Özçelebi ile 2011 seçim kampanyaları üzerine konuştu. (13.04.2011)

Cumhuriyet. 06.04.2011

“Kapı ’50 bin’den açılıyor”  Cumhuriyet Gazetesi

Siyasal iletişim danışmanı O. Suat Özçelebi seçimlerde adayların taleplerine ve kampanyaların hangi bütçelerle gerçekleştirildiğine ilişkin görüşlerini medya ile paylaştı.

Habertürk.05.04.2011

“TBMM’ye girmek öyle kolay değil” – Habertürk Gazetesi

AA muhabirinin sorularını yanıtlayan SİTA Politik Danışmanlık Genel Müdürü, siyasal iletişim danışmanı Suat Özçelebi seçim kampanyası ve danışmanlık taleplerinin seçimlerden 6 ay ile 1 yıl öncesinden geldiğini söyledi. Ayrıntılar için tıklayın!

mediathink.. Ağustos 2007 sayı17

22 Temmuz ve Siyasal İletişim – Media Think

Pazarlama, reklam ve PR dergisi Media Think Sita Politik Danışmanlık Genel Müdürü O. Suat Özçelebi ile 22 temmuz seçimleri, siyasi parti kampanyaları ve izleri üzerine konuştu. (Ağustos 2007 sayı:17)

icon - 2007

“Tasarım Politik midir?” – Icon Dergisi

Tasarım ve Mimarlık dergisi Icon’dan Deniz Gül Siyasal iletişim danışmanı O. Suat Özçelebi ile Afişten İnternete Türkiye’de grafik tasarım, propaganda ve reklamı konuştu. Ayrıntılar için tıklayın!  (Temmuz 2007 sayı:7)

Marketing Türkiye - 2009

Sandıktan İnternet çıkacak mı? –Marketing Türkiye

15 günlük Bütünleşik pazarlama
dergisinineki IP’de Sita Politik Danışmanlık Genel Müdürü Suat Özçelebi 2009 seçimlerinde internet ve interaktif mecralar üzerine görüşlerini açıkladı. (Ocak 2009 sayı: 10)

Vatan - 2008

Sarkozy İmaj mı yapıyor? –
Vatan Gazetesi

Vatan Gazetesi Sita Politik DanışmanlıkGenel Müdürü O. Suat Özçelebi ile Fransa devlet başkanı Sarkozy’in Carla Bruni ilişki ve Fransız kamuoyunun bakış açısını konuştu.  (06 Ocak 2008)

referans - 2007

Gorbaçov ve reklamda siyasetçi tartışması – Referans Gazetesi

Siyasal iletişim danışmanı O. Suat Özçelebi Referans Gazetesi’nden Sevda Yüzbaşıoğlu’na reklamda siyasetçi tartışmasını değerlendirdi.(02 Aralık 2007)

Tek Borsa Haziran 2007-1

Siyasi partiler aslında ne diyor? –
Tek Borsa Dergisi

Haftalık ekonomi ve borsa dergisinden Hüsniye Güngör Haziran 2007 sayısında Sita Politik Danışmanlık Genel Müdürü Suat Özçelebi ile 22 Temmuz seçimleri ve kampanya stratejilerini
konuştu. (3-7 Haziran 2007 sayı:62)

ekonomist - 2007

En iyi kampanya stratejisini kim izledi? – Ekonomist Dergisi

Haftalık ekonomi dergisinden Fatoş Bozkuş, Sita Politik Danışmanlık Genel Müdürü O. Suat Özçelebi ile 22 Temmuz seçimleri sonrası seçim kampanyalarını değerlendirdi. (29 Temmuz 2007)

Haftalık - Mart 2007

Bush yerine Al Gore kazansaydı – Haftalık Dergisi

Siyasal iletişim danışmanı O. Suat Özçelebi Haftalık dergisinin “Bush yerine Al Gore kazansaydı ABD yine Irak’a saldırır mıydı?” sorusunu yanıtladı. ( 18 Mart 2007)





l
Close
Takipçimiz olur musunuz?
SİTA ile ilgili gelişmeleri sosyal medya adreslerimizden takip edin